Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení komunikace ve firmě
Bednářová, Lenka ; Nečas, Bohuslav (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Abstrakt Diplomová práce se zabývá efektivní interpersonální komunikací a komunikací se zákazníky, což je jedna z nejdůležitějších částí marketingu. Diplomová práce má tři hlavní části – teoretickou, analytickou a praktickou. V teoretické části je popsána externí a interní komunikace ve firemním managementu společnosti. Analytická část popisuje firmu Videoklinik s.r.o. z pohledu její činnosti a analýzou identifikuje slabá místa v komunikaci. V praktické části jsou navrženy a doporučeny prvky komunikace pro zefektivnění systému komunikace ve firmě a i navenek a tím zabezpečit nejen prosperitu firmy, ale hlavně zajistit udržení se na trhu.
Hodnocení komunikace se zahraničními zákazníky firmy TEMPISH s.r.o. s možnými návrhy na zlepšení
Kráčmarová, Hana ; Plutz, Jan (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je komunikace se zahraničními zákazníky ve firmě TEMPISH s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části, které na sebe navazují a doplňují se. První část obsahuje teoretická východiska a druhá jejich následné praktické využití. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmů komunikace, zákazník a jejich forem. V praktické části práce je charakterizována komunikace se zákazníky ve společnosti TEMPISH s.r.o. a analyzovány výsledky dotazníkového šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou popsány návrhy na zlepšení stávajícího stavu komunikace především se zahraničními zákazníky.
Interpersonální konflikty a návrhy na zlepšení pracovních podmínek
Vejnarová, Eliška ; Klepáček, Antonín (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Ve své práci se budu zaměřovat na interpersonální konflikty, způsoby jejich zvládání a předcházení jim. Také popíši jak ideálně jednat v konfliktních situacích a dosáhnout co nejlepšího řešení tou “pravou” cestou.
Vnitropodniková komunikace ve vybrané společnosti
Rampulová, Kateřina ; Parma, Jaroslav (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou interní komunikace ve vybrané společnosti. Teoretická východiska práce odhalují poznatky o komunikaci jako takové a o komunikaci uvnitř firmy. Praktická část analyzuje aktuální stav vnitropodnikové komunikace v daném podniku prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě výsledků tohoto šetření jsou pro firmu navrhnuta doporučení vedoucí k zefektivnění vnitropodnikové komunikace.
Podmínky úspěšného zavádění CLILu na 1. stupni ZŠ
Försterová, Věra ; Vallin, Petra (vedoucí práce) ; Poche Kargerová, Jana (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat podmínky, které umožní úspěšné zavedení CLILu do výuky na prvním stupni základní školy. V teoretické části je popsána metoda CLIL jako inovativní přístup ve výuce cizího jazyka. Zaměříme se především na tzv. hard CLIL, který probíhá v nejazykovém předmětu. Na základě odborné literatury budou popsány hlavní principy metody CLIL ve výuce na prvním stupni základní školy. V empirické části budou zkoumány přínosy a rizika vyučování nejazykového předmětu v cizím jazyce. Závěr práce bude věnován podmínkám, které umožňují, aby byl CLIL ve škole dlouhodobě udržitelný.
Komunikační dovednosti dětí v povinném ročníku předškolního vzdělávání
Bendlová, Martina ; Klenková, Jiřina (vedoucí práce) ; Korandová, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce je logopedicky zaměřena, věnuje se komunikačním dovednostem dětí v povinném ročníku předškolního vzdělávání. Cílem bakalářské práce je zjištění, zda jsou rozdíly v oblasti komunikačních dovedností u dětí v povinném ročníku předškolního vzdělávání v závislosti na délce docházky do mateřské školy. Teoretická část práce seznamuje čtenáře s výchovou a vzděláváním dítěte předškolního věku, a s touto oblastí úzce spojeným povinným předškolním vzděláváním. Dále jsou v práci zpracována témata týkající se komunikačních dovedností, jsou osvětleny jednotlivé pojmy z oblasti komunikace, a vývoj komunikačních dovedností do doby nástupu dítěte do základního vzdělávání. Práce také pojednává o logopedické intervenci ve všech jejích oblastech. Výzkumná část práce sleduje komunikační dovednosti dětí v povinném ročníku předškolního vzdělávání, zjišťuje schopnosti řečového projevu a komunikačních dovedností u dětí v povinném předškolním ročníku, případné rozdíly řečového projevu a komunikačních dovedností u dětí navštěvujících mateřskou školu od 3 let a dětí nastoupivších do povinného předškolního ročníku z domácího prostředí. Dále jsou sledovány oblasti komunikace, které činí předškolním dětem největší problémy; je porovnána četnost narušení komunikačních dovedností mezi dívkami a chlapci a...
Argumentační dovednosti žáků v tématu klíšťových onemocnění
Balík, Tadeáš ; Vojíř, Karel (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
Argumentační dovednosti pokládáme za nezbytný atribut efektivní komunikace současné doby pro plnohodnotné uplatnění jak v osobním, tak i ve společenském životě. Z tohoto důvodu jsou tyto schopnosti cíleně zakomponovány do vzdělávání na základních školách v podobě klíčové kompetence komunikativní. Dovednosti žákovské argumentace můžeme rozvíjet prostřednictvím cílených výukových aktivit ve vhodně zvolených tématech, jež podněcují k diskutování. Záměrem této práce bylo zmapovat dovednosti formulovat vlastní argumenty k tématu klíšťových onemocnění a možností jejich prevence u žáků na druhém stupni základní školy. K tomuto účelu byla zkonstruována komplexní úloha, která byla předložena 369 žákům. Žáky formulované argumenty byly hodnoceny podle jejich četnosti, efektivity a faktické správnosti. Argumentační dovednosti žáků se ukázaly na nízké úrovni. Bylo zjištěno, že žákovské argumenty byly ovlivněny ročníkem žáků a jejich zastávaným osobním postojem k řešenému tématu. Pro efektivní kultivaci této dovednosti pokládáme za žádoucí jí věnovat ve výuce na základní škole systematickou pozornost prostřednictvím cílených aktivit. KLÍČOVÁ SLOVA kompetence komunikativní, komunikační dovednosti, argumentační dovednosti, výuka přírodopisu, klíšťová onemocnění, očkování
Komunikační dovednosti zdravotnických záchranářů s cizincem
HLÁVKOVÁ, Petra
Bakalářská práce je na téma komunikační dovednosti zdravotnických záchranářů s cizincem. V teoretické části je popsána komunikace a její formy. Dále se také tato práce zabývá cizinci, kteří se nacházejí na území České republiky a v samotném závěru jsou obecné informace o zdravotnické záchranné službě a zdravotnických záchranářích. V praktické části byly stanoveny dva cíle. Prvním cílem bylo zjistit komunikační dovednosti zdravotnického záchranáře s cizincem. Druhým cílem bylo zmapovat jaké problémy řeší zdravotnický záchranář při komunikaci s cizinci. V této práci bylo zvoleno kvalitativní výzkumné šetření technikou polostrukturovaného rozhovoru. Rozhovory byly vedeny se zdravotnickými záchranáři Zdravotnické záchranné služby Jihočeského kraje a s cizinci, kteří neumějí hovořit českým jazykem. Výsledky byly následně kategorizovány do 5 a 9 kategorií, pomocí kterých se povedlo oba cíle splnit. Výsledky práce vedly k tomu, že bylo zjištěno, že dotazovaní zdravotničtí záchranáři zvládají komunikovat s cizinci, dokážou si pomoc buď různými pomůckami nebo využijí ke snadnější komunikaci kolegu, svědky či rodinné příslušníky na místě události. Dále průzkum výzkumu ukázal, že mezi nejčastější problém, který řeší při komunikaci zdravotnický záchranář s cizincem patří jazyková bariéra. Hlavním přínosem bakalářské práce by mělo být uvědomění si dané problematiky, která může nastat při komunikaci s cizincem na výjezdu a možné využití různých pomůcek pro snadnější komunikaci.
Historie a současnost ZŠ Jaroslava Ježka v kontextu výuky českého jazyka
Horáčková, Markéta ; Květoňová, Lea (vedoucí práce) ; Prouzová-Květoňová, Regina (oponent)
Bakalářská práce pod názvem "Historie a současnost ZŠ Jaroslava Ježka v kontextu výuky českého jazyka" se zabývá počátky výchovy a výuky zrakově postižených dětí v Soukromém ústavu pro slepé děti a na oči choré a dále popisuje současná specifika a zásady výuky zrakově postižených dětí na ZŠ Jaroslava Ježka. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola pojednává o historii výchovy a výuky zrakově postižených dětí v Českých zemích. Druhá kapitola shrnuje zásady a specifika výuky a vyzdvihuje důležitost hmatu a kompenzačních pomůcek při výuce. Třetí kapitola sleduje vliv četby a mluveného slova na děti se zrakovým postižením. Čtvrtá kapitola se věnuje průběhu hodiny českého jazyka na ZŠ Jaroslava Ježka, soutěžím a kulturním akcím, kterých se děti účastní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.